کشتی شکستگان
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:, توسط رضا |

نگاهت را دوست دارم...
برق عاشقانه اش،گوهرخاطرات دور را به یادم می آورد

دست هایت را دوست دارم...
شراره های آذرینش، یخ وجودم را ذوب می کند


صدایت را دوست دارم...
ترانه های شوقش،دل مشتاقم را بی تاب تر می کند


نفس هایت را دوست دارم...
عطر دلکشش،جسم غم فرسودم را جان دوباره می دهد


دلت را دوست دارم...
دریای امیدش،روحم را به شوق می آورد


آغوشت را دوست دارم...
گرمای محبتش،جان ناشکیبم را تسلا می دهد


عطر تنت را دوست دارم...
رایحه بهاریش،تن رنجورم را بهبود می بخشد



نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت11:02---2 تير 1391
لایک داره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.