کشتی شکستگان
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, توسط رضا |

شب‌ها که سکوت است و سکوت است و سیاهی،


آوای تو می‌خواندم از لایتناهی،


آوای تو می‌آردم از شوق به پرواز.


شب‌ها که سکوت است و سکوت است و سیاهی،


امواج نوای تو به من می‌رسد از دور،

دریایی و من تشنه مهر تو چو ماهی،


وین شعله که با هر نفسم می‌جهد از جان،

خوش می‌دهد از گرمی این شوق گواهی.


دیدار تو گر صبح ابد هم دهدم دست،


من سرخوشم از لذت این چشم به راهی.


ای عشق تو را دارم و دارای جهانم،


همواره تویی هر چه تو گویی و تو خواهی...



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت1:23---27 مهر 1391
سلام

من اومدم پست جدید نبود....

اشکالی نداره همین حال شما خوب باشه واسه ما کافیه!
پاسخ:اتفاقا خوب نیس ممنون که اومدید


مریم
ساعت22:10---13 مهر 1391
سلام

متن شما که مثه همیشه عالی بودپاسخ:مث همیشه بهم لطف داری بله میرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.